Persoonlijk! Vanaf je aanvraag tot nĂ¡ de levering!

Vanaf je aanvraag tot ná de levering houden wij je op de hoogte. Het communiceren tijdens alle stappen van het traject vinden wij zeer belangrijk.

stap 1 Wensen inventariseren

We nemen de tijd om je vragen en wensen te inventariseren, waarbij budget en levertijd leidend zijn. Dat kan tijdens een bezoek aan onze showroom, telefonisch, per email of bij jou op locatie. Jij mag het zeggen!

step1

stap 2 Creatief idee

Om de juiste richting te bepalen laten we je enkele ideeën zien (kan ook per email). In onze showroom hebben we een ruim aanbod van uiteenlopende producten (al dan niet eerder voor een klant gemaakt) waardoor je geïnspireerd zult raken.

step2

stap 3 Professionele uitvoering

Als we de juiste richting bepaald hebben maken we het concreet voor je. Je ontvangt gespecificeerde duidelijke offertes ondersteund door afbeeldingen en vaak ook visuals. Nadat je je keuze hebt gemaakt gaan wij de producten bestellen en maken een definitief digitaal voorstel van het product met de bedrukking, gravure, borduring of andere bewerking. Na jouw goedkeuring hierop zal de productie starten en ontvang je de definitieve afleverdatum. 

step3

stap 4 Aflevering op gewenste leverdatum

Een van onze belangrijkste beloften is dat we jouw producten op de afgesproken leverdatum bezorgen. Betrouwbaarheid heeft ons dan ook vele trouwe klanten opgeleverd de afgelopen 25 jaar!

step4

Nieuwsgierig wat wij voor je kunnen betekenen?

We nodigen je graag uit in onze showroom waar je ons aanbod kunt bekijken en onze expertise kunt ervaren.

maak een afspraak >

niews